Aina puhutaan kuinka harrastaminen maksaa niin ja niin paljon. Olen huomannut että kyllä tähän nukkekoti harrastukseenkin saa uppoamaan vaikka kuinka ja paljon rahaa. Sitten toisaalta olen ilolla seurannut niiden blogeja jotka selvästi tekevät itse ja kierrättävät niin ettei aina tarvitse maksaa ainakaan niin paljoa. Olen tässä kesän aikan poikennut kerran jos toisenkin tuolla kierrätyskeskuksella ja löytänyt ilmaisesta pöydästä vaikka ja mitä ihanaa. Kankaita olen myös löytänyt hyvin ilmaiseksi jaettavista vaatteista ja muista tilkun palasista.

Olen osan kerännyt olohuoneen lokerikkoon esille.

Ensimmäisessä lokerikossa oleva saviruukku on aitoa savea ja sillä on aivan ihana aluslautanenkin, tämä on mielestäni upein löytö. Kolmannessa lokerossa oleva (kuvassa matala valkoinen) rasia on kuin kakkukupu se aukeaa ja sinne voi laittaa siis mitä vain aarteita.

Ainoastaan tuo toisella rivillä oleva posliinimuna on ostettu aikaisemmin omaksi iloksi.

Olen huomannut usein kirppareillakin että ihmiset on laittanut saa ottaa laatikoita joista voi löytää ihanuuksia moneen tarkoitukseen.